مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<
مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<

پروژه هایی با ترانزیستور برای آماتورها

اختراع ترانزیستور بزرگترین اختراع بشر می باشد.با اختراع ترانزیستور دنیای الکترونیک متحول شد و راه  برای تکنولوژی های جدید هموار شد.

با اینکه در کشورهای پیشرفته کم کم الکترونیک جای خود را به فوتونیک و اسپینترونیک میدهد و خیلی ها معتقدند که باید با الکترونیک خداحافظی کرد ولی ما فعلاً باید با این ترانزیستور خوش باشیم و تمام مراحلی را که در اروپا و امریکا طی کرده اند ما هم لنگ لنگان طی کنیم.

در درس هایی مثل تئوری و تکنولوژی ساخت حرفهای الکی بزنیم و خوش باشیم.کوانتوم یاد بگیریم و ندانیم کجا به دردمان می خورد.

شاید ما هم بعد یک قرن اگر خدا خواست در دانشگاه هایمان دانش روز دنیا را تدریس کردیم.

البته شاید بعضی ها خوششان نیاد چون ما روباتی می سازیم که ژاپن توانایی ساختش را ندارد ولی واقعیت تلخ است.


Author(s): Edited by Gyan C. Jain
Publisher: BPB
Date : 1976
Pages : 21

دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
Ali جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:48 http://asoltani98.blogfa.com

آقای مهندس مثل اینکه دلت خیلی پره !!!
با گفته هات کاملا موافقم ولی باید قبول کنیم که : از ماست که بر ماست!!!
آقایان دکتر و مهندسین ایران هم (البته منظورم شما نیستید و سوء تفاهم نشه) مقصرن.
من یه مقاله در مورد منطق سه مقداری نوشتم ولی هر چی تلاش میکنم این مقاله رو تو ایران ارائه بدم نمیذارن تو یه مسابقه فرستادم از مقاله سر در نیاوردن تو مرحله ی استانی چهارم شدم!!!!!!!!!!!!! واسه icee2010 هم فرستادم که اون روز واسم میل زدن که اکسپت نشدی و منم دیگه قید کنفرانسهای داخلی رو زدم و می خام تو یه کنفرانس خارجی ارائه اش بدم
مقاله ام مقاله ی الکی نیست من تونستم به جای صفر و یک منطقی سه تا عنصر 0 و 1 و -1 رو بیارم و کلا ً یه منطق جدیدی اثبات کنم تا حالا تونستم سه تا رابطه ی درونیابی واسه جدول صحت ها کشف کنم و بتونم دیکدر انکدر (کلا مدارهای ترکیبی) و... با منطق جدید خودم طراحی کنم. تبدیل مبنایی در آوردم که کاملا جواب میده . گیت هایی که طراحی کردم با منطق دو مقداری دیجیتال میخونه یعنی اگه ورودی های دیجیتال مثلا گیت and رو بدی خروجی دیجیتال رو میده و کلی مزایای دیگه ..... ولی کو گوش شنوا

عماد شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:25

از تحصیل منصرف شدم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد