مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<
مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<

انجام پروژه های HSPICE

همکاری در پروژه


انجام پروژه های HSPICE







انجام پروژه های مدار مجتمع و VLSI


با تکنولوژی های


0.5um


0.35um


0.18um


0.13um


90nm


45nm


کلیه مدارات آنالوگ و دیجیتال



  • طراحی مدارات BiCMOS
  • طراحی مدارات BJT
  • طراحی مدارات SOI
  • طراحی مدارات FGMOS
  • طراحی مدارات ‍نانو تیوپ
  • طراحی مدارات FinFET
  • طراحی مدارات DTMOS
  • طراحی مدارات Double Gate MOS
  • طراحی مدارات CMOS



برای اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

salam
mohandes aya shoma cadense kar kardid
narm afzaresho darid+amozesh(tarjihan farsi)
ba tashakor

با سلام


بله با کیدنس کار کردم و نرم افزارهاشو دارم
مطلب ترجمه فارسی براش ندارم و با آموزش های انگلیسی دانشگاههای خارجی باد گرفتم

موفق و پیروز باشید

امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد