مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<
مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<

انجام پروژه های کیدنس(Cadence)

همکاری در پروژه



انجام پروژه های Cadence







انجام پروژه های مدار مجتمع و VLSI


با تکنولوژی های


0.35um


0.18um


0.13um


90nm


45nm


کلیه مدارات آنالوگ و دیجیتال



از طراحی تا ساخت




برای اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید.


نظرات 2 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:44

سلام من باید یک مقاله را با اچ اسپایس یا کیدنس شبیه سازی کنم...
میخواستم ببینم میتونید کمکم کنید؟

سلام
بله پروژه های کیدنس رو انجامش میدیم.مقاله را بری بررسی ایمیل فرمائید.


با تشکر

ولی اله پورحسین باقری یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1397 ساعت 15:47

سلام یه مقاله دارم میخوام با کیدنس شبیه سازی بشه و به خودم توسط فیلم آموزشی نحوه بستن و نتیجه گیری آموزش داده بشه. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد