مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<
مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

مباحث ویژه ،مقاله،پایان نامه،کتاب،نرم افزار و ....

>>> پروژه های فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، IT، شبکه ، نانو و MEMS) <<<

دعاهایمان هیچ اثر نکرد....

دو هفته پیش پدرم سکته قلبی کرد.....


وقتی خبرش را دادند شوکه شدم.....


این مدت کارمان گریه و زاری و التماس بود....


دعاهایمان دیگر هیچ اثر نکرد و از پیش مان رفت...


چقدر مظلوم و غریب مرد...




نظرات 9 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:29 http://www.adibian.blogfa.com

عزیز این عید غدیر خدا همه رفتگان بخصوص همه پدران را رحت کند بخصوصوص پدر شما را
عزیز وبلاگ خوبی داری
ما هم آزرده شدیم

مهدی کمان گری پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 http://www.kamangari.blogfa.com/

سلام مهندس جان
بسیار متاثر و متاسف شدم
صمیمانه به شما و خانواده ی گرامیتان تسلیت عرض می کنم
امیدوارم روح پدرتان با پیامبر و اهل بیت(س) و صالحان آرام و محشور گردد . بدون شک حکمت این بوده که پدر - ثمره شما را با همراهی عرشیان نظاره گر باشد

اشکان پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:36

دوست عزیز متاثر شدم و یاد روزهای از دست دادن پدرم افتادم
خداوند به شما و خانواده محترمتون صبر بده

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

adib پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:13

rahmat kone khoda

لطفی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 http://eeeil.blogfa.com

سلام و عرض تسلیت
انشاءالله حرکتهای خیرخواهانه شما روح آن بزرگوار را شاد نگهدارد
ما را در این غم شریک بدانید

با سلام
از اظهار همدردی تان خیلی سپاسگذارم
خداوند به پدر و مادرتان عمر با برکت و با صحت و سلامت عنایت بکنه

صادق جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:20

سلام
درگذشت پدر عزیزتونا تسلیت میگم
من غم شما را درک میکنم چون پدر من هم چند ماه قبل سکته زد وبه رحمت خدا رفت امیدوارم روحشون شاد باشه

با سلام
از اظهار همدردی تان خیلی سپاسگذارم
خداوند به مادرتان عمر با برکت و با صحت و سلامت عنایت بکنه
روح پدرتان را هم قرین رحمت بکنه

مهدیار علیپور یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:54

سلام جناب مهندس.
ببخشید مزاحم شدم....بنده دانشجوی سال سوم مهندسی برق-الکترونیک هستم و قصد شرکت در آزمون ارشد برق سال آینده 91 را دارم....***لطفا اگر امکان داره 1- در رابطه با معرفی بهترین جزوات کنکوری و **بهترین کتاب های کنکوری آمادگی کنکور ارشد برق که میشناسید بنده را راهنمایی نمائید؟ و نام ببرید در درس های ریاضی مهندسی و معادلات و آمارمهندسی و مدار و کنترل خطی و الکترونیک و سیگنال و مغناطیس....
2- ببخشید آیا شما * پروژه کارشناسی مهندسی برق -الکترونیک هم دارید؟ و از طریق شما میتوانم تهیه کنم؟ شرایط و هزینه را لطفا میفرمائید؟
3-ببخشید جناب مهندس دوره ارشد را در کدام دانشگاه سپری کردید؟
با تشکر از شما.....و آرزوی موفقیت های هر چه بیشتر برای شما.

مهدیار علیپور
MohandesMahdiyar@Yahoo.Com
خدا پدر تان را رحمت کند. تسلیت عرض میکنم.

یزد دیاگ یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:14 http://www.yazddiag.vcp.ir

با سلام و عرض تسلیت
جناب آقای مهندس
ما را در غم خود شریک بدانید
صمیمانه به شما و خانواده ی گرامیتان تسلیت عرض می کنیم

با سلام
ممنون از اظهار همدردی تان
خداوند رفتگان شما را هم بیامرزه

سارا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:58

سلام با اینکه مدتها گذشته از فوت کردن پدر بزرگوارتون ولی خاستم پیام تسلیتمو به شما و خانواده محترمون بدم انشالله غم اخرتون باشه .منم ۹سالگی از دستش دادم حس میکنم چه احساسی دارید انگار دیگه دیواری تو خونه نیس.صبر کنید
انشالله موفق باشید

با سلام
ممنون از ابراز همدردی تان
خداوند روح پدرتان را قرین رحمتش کند
و مادرتان را برایتان نگه دارد

موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد